Tuesday 1 September 2009

haunted

entah lahh. sekarang nih aku lebih kepada cerita-cerita legenda. berkaitan puteri kayangan ke, apa-apa je la yang ada kaitan dengan lagenda sesebuah tempat. kalau yang ada lagu lagi bagus.

macam ulek mayang - terengganu dan puteri santubong - sarawak.

i don't know why i'm into all this things now but one thing for sure, aku just nak tahu je. sifat ingin tahu tu menebal sekarang ni.

tadi baru je baca cerita puteri bunian di lata kinjang.

padahal esok kena present public speaking nih. sempat lagi kau nih kan? adoiii..

btw, sesiapa ada cerita best-best berkaitan benda-benda nih tak?
kongsi lahh dengan aku.

:)


p/s: aku gila kot. haha!

1 comment:

  1. nyanyi lagu ulek mayang setiap malam di pinggir hutan..dgn penuh penghayatan. selalunya akan datang org bunian yg btol. aku,pak cik aku dan bdk2 sekolah pernah kena. :)

    ReplyDelete