Monday 24 August 2009

amirul ashraf :)

dia nih dah jadi my adik angkat since aku form 3 and dia darjah 3.
aku still ingat waktu dia mintak aku jadi kakak angkat dia. dia guna kotak tisu yang dia koyak and tulis atas tuh. chumel sgt time tuh ^.^ dah lahh dia tuh kecik+kurus je time tuh.

time tuh we went to langkawi. lawatan sambil belajar thingy. his brother is my close friend. his mother was a dicipline teacher at that time. so she brought him together pergi trip tuh.

and sepanjang trip tuh, dia just ikut aku je. i asked "nak ikut ibu x? ke nak ikut akak?" and he replied, "nak ikut akak lahh". :)

sampai all my friends pun macam "yela yela, xpe la. kitaorang redha je. yela, bawak lahh dia. dia kan nak ikut kau". hehe

since that until lahh sekarang. although kitaorang jarang contact, busy lahh. but we still keep in touch :)




name: amirul ashraf bin md isa
age: 14 now.
d.o.b: 2nd of august 1995
p/s: saya sayang dia sangat-sangat :)

2 comments: